Att kunna söka på internet efter svar är något som jag tror att dom flesta inte har koll på att man överhuvudtaget kan göra detta, utan väljer däremot att ta den "lätta" vägen som inte alls är lättare och dessutom kostar pengar och folk väljer helt enkelt den tjänsten eftersom att företag marknadsför inte sina bruksanvisningar online, dock så vill dom gärna få fram att dom har en telefonservice som man nästan alltid kan nå.
Att världens svar på problem har nått nya höjder är inget att tjafsa om och nästa steg i utvecklingen vore nog att kunna ha livevideo streams där personal på diverse företag kan ta del av ditt problem i ditt hus för att kunna hjälpa till med dom problem som är utöver dom i manualen och därför slippa telefonsnacket som ändå kommer leda till en reparatör.
Mitt tycke, är att det finns för lite info om tjänster som denna och företagen bör visa upp mer och var stolta över sina väl strukturerade och välutvecklade hemsidor som dom har.
/ Emil Charpentier.
tisdag 20 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar